Ana içeriğe atla

Yazılımda Başarıya Ulaşmayı Engelleyen Faktörler

İşte Yazılımda Başarıya Ulaşmadaki Engellerden 10′u Kendi Görüşlerimle Anlatmaya Çalıştım;
İşte O Engeller
Sosyal Medya, Online Oyunlar, İstikrarsızlık, Üretememezlik, Aile Baskısı, Sosyal Çevre, Ağır Dersler, Çabuk Pes Etme, Sabırsızlık…
1)Sosyal Medya;
Zamanımızın büyük çoğunluğunu facebook,twitter,instagram vb yerlerde geçiriyoruz bu da bizim çalışmamıza engel olup bir şeyler üretmemizin önüne geçiyor
2)Online Oyunlar;
Yazılımcıların en büyük düşmanı sadece yazılımcılar değil tüm insanların en büyük düşmanı zamanın nasıl geçtiğini fark etmezsin bile..
3)İstikrarsızlık;
Tam bir fikir üretirsin yazamaya başlarsın gider gider ve devamı gelmez…
4)Üretememezlik;
Acayip kodlama yapmak istersin ama bir fikir olmaz üretecek bir şeyin olmaz ve boşlukta kalırsın
5)Aile Baskısı;
Kafanda proje olur yazmak istersin ama ailen bilgisayar başında çok zaman geçirdiğinden dolayı rahatsız olur bu durum senide üzer bunun en iyi ilacı ÜNİVERSİTE !
6)Sosyal Çevre;
Yine bir şeyler yaparsın veya yapmaya çalışırsın arkadaşların veya sevgilin bir yerlere çağırır kıramazsın…
7)Ağır Dersler
Kafanda müthiş fikirler olur sürekli yazmak istersin derken sınav zamanı gelir diğer derslerin ağırlığı yazmana engel olur
8)Plansız Ve Düzensiz Çalışma;
Projeyi o kadar dağınık yaparsın ve en sonunda kafan karışır beynin sulanır kısaca 404 Not Found hatası verirsin
9)Çabuk Pes Etme;
Heves ile bir projeye başlarsın tutacağına inanırsın projeyi arkadaşlarınla paylaşırsın arkadaşların projeyi küçümser “tutmaz olum boşuna uğraşma” der hevesin kaçar pes edersin…
10)Sabırsızlık;
Projeye başlarsın “olum bitince süper olacak” dersin sabır edemezsin hemen bitirmek için uğraşırsın ve ortaya yalap şap yapılmış bir proje çıkar ve bir boka benzemez…

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sieve of Eratosthenes (Asal Sayı Bulma)

#include <stdio.h> int main() { int a, b, c = 0; printf (" Bir sayi giriniz: "); scanf ("%d", &a); printf ("\n"); for (b = 2; b < a; b ++) { // Kullanıcıdan alınan sayı 2'den başlanarak, kendisine kadar // olan tüm tamsayılara sırayla bölünüyor. Eğer tam olarak // bölünüyorsa c'nin değeri bir artırılıyor. if (a % b == 0) c ++; } // c'nin başlangıç değeri 0 idi.Program çalıştıktan sonra c'nin  // değeri 1 olarak kalması , // kullanıcının girdiği sayının 2'den itibaren sadece // kendisine tam olarak bölünebildiği anlamını taşır. Yani girilen // sayı asaldır. printf (" %s\n", (c == 1) ? "Sayi asaldir." : "Sayi asal degildir."); return 0;

What is Gui and Swing ?

Temel olarak gui ve swing Javada birer kütüphanedir ve birbirleriyle aynı şey oldukları söylenebilir.Desktop programlama da denilebileceği gibi core Java çalışanların kolayca öğrenebileceği ve artık görüntüde birşeyler istiyorum diyecekleri bölümdür.Bu kütüphaneleri öğrenerek bir çok çok şey yapılabilir.Pencere oluşturulur ve butonlar,tablolar kullanılarak database ile bağlanabilir ya da internet sitelerine query gönderilip request alınabilir.Kısacası tasarım ve görüntüye dair bir çok şey yapılabilir.Bunları yapmak için internette araştırma yaptığınızda karşınıza bu kütüphanelere has bir çok metod ve yeni tanımlar ile karşılaşacaksınız.Bunlar direk kodlar üzerinde yazılmış olarak bulacaksınız.Ancak büyük projelerde hiçbir zaman bu kodları tek tek elle yazmıyoruz.Bunun için netbeans'da yüklü olarak gelen JFrame class oluşturarak ve design kısmından çek bırak şeklinde tasarım yaparız.Netbeans bizim için tanımlamaları ve koordinatları otomatik olarak kod şeklinde ekleyecektir.Eclipse ...